پرسش‌های متداول

پرسش‌های متداول

جهت خرید آنلاین چطور به دناکار اعتماد کنیم؟

فروشگاه دناکار دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد که در پابرگ همه صفحات نمایش داده شده است. علاوه بر آن دناکار دارای تعمیرگاه تخصصی EF7 و فروشگاه می باشد که به صورت حضوری نیز می توانید مراجعه نمائید.

آدرس وتعمیرگاه در صفحه تماس با ما ذکر گردیده است

ورود و ثبت نام در سایت به چه صورت است؟

ثبت نام از طرق ثبت ایمیل و یا استفاده از شماره موبایل شما امکان پذیر است چنانچه برای ثبت نام از شماره موبایل خود استفاده نمایید یک کد تایید برای شما ارسال می گردد که بعد از ثبت آن در سایت می توانید وارد شوید.

جهت ورود می توانید از ایمیل ، نام کاربری و یا تلفن خود استفاده نمایید چنانچه رمز خود را فراموش کرده اید می توانید روی لینک فراموشی رمز عبور زده و از روشهای تعریف شده مانند ارسال کد یکبار مصرف نسبت به تغییر رمز اقدام نمایید.

روند ثبت سفارش و نحوه پرداخت چگونه است؟

بعد از ثبت نا و ورود به سایت به صفحه فروشگاه وارد شده و اقلام مورد نیاز خود را به سبد خرید اضافه نمایید. نماد سبد خرید در بالای تمام صفحات فروشگاهی در دسترس است بعد از اتمام انتخاب محصولات می توانید به سبد خرید مراجعه کرده و اقلام خود را بررسی نمایید و دکمه ادامه جهت تسویه حساب را بزنید و یا از طریق همان نماد سبد با کلیک بر روی آن مستقیما دکمه تسویه حساب را بزنید.

بعد از ورود به صفحه تسویه حساب چنانچه پروفایل خود را تکمیل نکرده باشید آدرس،تلفن، کد پستی و دیگر اطلاعات را تکمیل نمایید و در نهایت پرداخت و ثبت نهایی سفارش را بزنید. سپس به صفحه پرداخت شاپرک وارد می شوید و با وارد کردن اطلاعات کارت خود می توانید خرید خود را انجام دهید بعد از پرداخت صفحه بصورت خودکار مجددا به سایت بر می گردد و از طریق پیشخوان بخش سفارشها می توانید سفارش خود را مشاهده نمایید.

جهت دیدن آموزش خرید از فروشگاه به اینجا مراجعه نمائید.

برای مرجوع کردن کالا چه کاری باید انجام داد؟

چنانچه کالای دریافتی شما مغایرتی با کالای سفارشی دارد و یا در صورت معیوب بودن کالا و یا هر دلیل دیگری می توانید تیکت ارسال نموده تا جهت عودت کالا هماهنگی بعمل آید.

برای پشتیبانی کالا با کجا تماس بگیرم

کالاهایی که دارای پشتیبانی می باشند در صفحه محصول ذکر گردیده اند و می توانید از طرق ذکر شده در صفحه همان محصول جهت گرفتن پشتیبانی تماس بگیرید و یا از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمائید.

کد تخفیف چیست؟

در هنگام تکمیل سفارش در صفحه تکمیل سفارش جایی برای کد تخفیف در نظر گرفته شده است که در صورت داشتن کد می توانید استفاده نمایید و مبلغ بصورت خودکار از فاکتور شما کسر می گردد. کدهای تخفیف از طریق اطلاعیه های سایت و یا بنرهای موجود در سایت اطلاعرسانی خواهد شد. همچنین می توانید کدهای تخفیف را از کانال تلگرام denaroidshop دریافت نمائید.

آیا فروش و نصب حضوری دارید؟

نصب حضوری در تعمیرگاه دناکار انجام می پذیرد و شما می توانید پیش از مراجعه با شماره 02177457679 تماس بگیرید. جهت تعمیرات موتوری، گیربکس،جلوبندی و سرویس خودرو نیز با شماره فوق تماس حاصل نمایید.

 

آیا میتوان تلفنی یا از طرق شبکه های اجتماعی سفارش دهم؟

در صورت آمادگی پرسنل این مورد در شبکه های اجتماعی اطلاعرسانی خواهد شد

برای گزارش مشکلات سایت و اپلیکیشن با کجا تماس بگیرم

چنانچه هرگونه مشکلی با سایت،اپلیکیشن،ثبت نام و … دارید می توانید از طریق پنل کاربری تیکت ارسال نمایید.

چطور با دناکار تماس بگیرم؟

روشهای تماس با دناکار در صفحه “تماس با ما” درج شده است